...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...
...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...

درود بر همه دوستان و هم استانی های گرام. 

شماره ۱۳و۱۴ ارمغان فرهنگی مربوط به پاییز و زمستان ۱۳۸۹ را می توانید از من(واقع در موزه هنرهای معاصر اهواز)!! تهیه فرمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان عباس پی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

چشم. ولی از کجا؟؟!!

جشنواره ادبی سبلان من چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.sabalaneman1.blogfa.com

اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار می کند :

اولین جشنواره سراسری شعر و داستان

سبلان من

در دو بخش فارسی و ترکی آذری



موضوع :

شعر و داستان با محوریت :



فرهنگ شفاهی ( فولکلور) روستاهای اردبیل

( بایاتی ها ، افسانه ها ... و استفاده خلاقانه در باز آفزینی آنها )

سیمای زندگی روستایی در مناطق کوهستانی بویژه منطقه آذربایجان

باز آفرینی زندگی و منش شهیدان ، علما ، ادیبان و پهلوانان نامی روستاهای اردبیل

بخش ویژه :

انتخاب کتاب برتر تولید شده با موضوع روستا در چهار بخش شعر ، داستان ، کودک ، فرهنگ عامه

( کتاب های منتشر شده و آماده انتشار )

شرایط :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد