...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...
...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...

........

چندان که لازم است دیوانه نیستم.. 

 

احساس می کنم که پس از مرگ  

 

 عاقبت یک روز دیوانه می شوم....!

نظرات 5 + ارسال نظر
فرخ یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام ... سلام ... چقدر شادمانم که برگشتی! کاش خبرم میکردی تا اینگون اتفاقی و یکباره سر از اینجا در نیاورم... در پوست خود نمی گنجم حکیمه جان! تو را که میبینم خوشم میاید.. اما من دیروز فیلتر شدم و از روی لجاجتی که گاه در من پدید میآید نمیخواهم ول کنم ...
دوستان با فیلترشکن هم به دیدارم میایند
... با این همه شادم که برگشتی و هستی!!

ممنونم چاخان عزیز باور کن من از تو دلتنگ ترم .نوشته هاتو بسیار دوست میدارم ..باز هم به دیدنم بیا.

ایمان عباس پی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.otaghe111.blogfa.com

پیش از هر نظر از اینکه بعد از اووووووووووووووووه به روز شدی تبریک.
دوم اینکه خبر بده که به روزی.
و اما بعد دوباره کار کرد کلمه عاقبت اونم بعد از کلمه مرگ؟؟؟؟
برای من که نامفهوم بود.
کارای بلندت رو بیش از دیگرون می پسندم.

فروردین دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

هنر کردی بعد از مرگ دیوونه میشی اگه راست می گی مثه مو الان دیوونه باش بگذار به هم بگوین دیوانه مگه چی می شه

ایمان عباس پی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.otaghe111.blogfa.com

سلام.
در انجمن پر کار تری.
به روزم مهربان.

غریبه سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

یه کمی بهم حق بده
چادر سر نوشته هات نبود گفتم بیام تو تا جم و جور بشن لپام گل میندازه
خجالت سرتاپامو تکیه میده
پشت درم زیاد نمیشد ایستاد
من اینجا غریبم
سی میشد .
چه میشه کرد همش سعی میکنم مثل شما فکر کنم
حالا چرا گزاشتی بعد۱۲۰ سال همرنگ ما شی؟
به اونتم شکر....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد