...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...
...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...

کلمات از من دور شده اند..احساس دلتنگی میکنم! 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین ضیائیان مفید دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ http://ziaian.blogfa.com

سلام و درود
به شما دوست عزیز و شاعر و همراه همیشگی من و ترانه هام
بعد یک ماه و نیم
با ترانه ای جدید به روزم
و بی صبرانه مثل گذشته منتظر نگاه ارزشمند و نظر ارزشمند شما هستم
با افتخار دعوتید
.
منتظرم
.
( بوی بهشت میدی...زیبا مثه خورشید...موهاتو وا کردی...دنیا تنش لرزید)

[گل]
////////////////

زهره سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

گفته بودی به کوچه ها برویم تا مگر وا شود دلت اما /غافل از اینکه وقت دلتنگی همه شهر چهار دیواریست

محمد کرد جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://mohammadkord1388.blogfa.com/

درود با شعری منتظر نقد ودیدگاه ارزشمندتان هستم
با فروتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد