...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...
...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...

اختتامیه بامداد

باز ارچه گاه گاهی بر سر نهد کلاهی             مرغان قاف دانند آیین پادشاهی!  

 

اختتامیه جشنواره بامداد بالاخره در دو بخش شعر و داستان برگزار شد. 

 

هرچند که خالی از حرف و حدیث نبود اما بهر حال مثل تمام برنامه های دیگه  

 

ِدر  نهایت همه تسلیم رای هیات داوران شدند.. نکته جالب این بود که تعداد  

 

هیات ژوری از تعداد شرکت کنندگان بیشتر بود!(البته با کمی اغراق) ... 

 

 در ضمن شنیدم  که هرکسی رو که یه روز از جلو حوزه رد شده بود و گرفتن و  

 

نظرشو  خواستن...حالا  گناهش گردن گوینده!  

 

نمی دونم تا کی قراره ادامه بدیم....

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا باب المراد جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.mahemat.blogfa.com

سلام دوست گرامی
دعوتید
به
امدن های من

وحید کیانی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://farhangizeh.blogfa.com

سلام به شعر ایذه بیایید
از خودتان نیز....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد