...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...
...وزنان در من ...

...وزنان در من ...

دوست داشتن برهنه کردن نام هایمان است...

برای زنی بنام فاطمه...

 پرم از تو بال می گیرد... جهان پیرامونم اشاره ای به شدن/ 

 شدنم تویی ای نهایت من.... ای آدمیت زن..ی که در امتداد شب یک سر  

 

 دوگوش شده بود گو..گوش کن صدای مرا از خاک ../خوردنم را از گفتن اینکه  

 

 زنم با همه ی بی مثلی ام به تو/

 

 با همه ی بی مثلی ام به تو می مانم نم بوسه ای ست گرچه  

 

 بر لبم /بم /های زیر پیراهنم چون توست ...رعشه های دلواپسی ام ای زلزالة  

 

 العرش افکنده تاج بندگی ات بر سر...

  

بر سر زن.... 

 

سر زنی در سرزمین نفت کآتش گرفته خانه اش  از بی چراغی نام  

 

میسوزاندش  دریا به دریا ره به آب نمی برد این دل سوخته / صورت آیینه از بی  

 

مثالی اش که در هیچ ضربی به حساب نمی آید به تو  

  

به تو نمی آیم اگر  

 

 به من نمی آید اگر چه... دوست داشته باشمت  دامنی که پهلوی درد تو  

 

می نشیند سرت بر مادرانگی آغوشش تا تو تنها چند گهواره لالایی ست  

 

خواب آبی پیراهنت که آسمانم بخشید  

  

صورت ماهت پس آن خنده های بی نقاب/ آب/می کرد دل سیاه زنی که از تو  

 

 نمی دانست مرا با گیس های وزوزی و کمر باریک ...ترین کوچه های مدینه ات را  

 

می بست بر من راه آبی تا تورا سیاه میزد  بی قوارگی خودش را به تو/ 

 

تو که سیاه نبودی..... با آنهمه شراره چکاندن چشمان مثل فروغت تنگ می  

 

شد دور کمرم حول تو می چرخید مثل آفرینش هر مرد ..هر موجود... آفرینش  

هر بود/! 

 

بود من از تو شرافت یافته گوشواره های غلامی ات را حلقه های موی زنی که  

 

در امتداد شب یک سر دو گوش شده بود گو.....گوش  کن صدای منی که ابدیت 

 از تو می خواهد / 

 

می خواهد باز شناسدت از خویش 

  

ای نهایت یک زن ....  ای آدمیت من...!

نظرات 3 + ارسال نظر
mahmood پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

کوروش.مهر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://kouroshmehr.blogfa.com

درود برشما باوجودی که این کار را قبل از خودتان شنیدم بازخوانی آن خالی از لطف نبود مقله در باره ی زنان آریای بر وبم گذاشتم برایتان قابل توجه است که بدانید مرد ایرانی چگونه مردی بوده کارهای شما را مرتبا دنبال می گنم و با اجازه یکی از کارهاتان را در وبم گذاشتم باسپاس شاد باشید

محمدباقر عسکرپور چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ http://mbaskarpoor.blogfa.com/

می آیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد